Selecteer een pagina

Grafisch ontwerp

Jo Marketing

Een tijdje terug mocht ik voor Marije aan de slag om een krachtig logo voor haar bedrijf te maken. Jo Marketing is gefocust op het leveren van resultaat aan klanten, zo zie je een pijl omhoog welke je ook kunt zien als een samenvoeging van pixels (digitale wereld).

Jo Marketing gelooft erin dat je online alleen kunt groeien als je het samen doet. Haar kennis van marketing combineren met jouw kennis van de branche. Daarom zie je in het beeldmerk dat de twee losse onderdelen samenkomen. Ook zie je hier de letters J en O in terug + een (tevreden)lach met knipoog.

Een onderscheidende identiteit begint met het ontwikkelen van een krachtig logo. Dit door een goede mix te maken van kleur, lettertypes en een uniek beeldmerk. Een logo dat jou de mogelijkheid en eigenheid geeft een stempel te drukken in elke situatie.

Hoewel ik Kirsten via via al kende, hebben we in 2020 pas voor het eerst samen aan een opdracht gewerkt. Een nieuwe site voor een bedrijf in de verzekeringen en hypotheken. Ik was verantwoordelijk voor de teksten en de vindbaarheid (Google), Kirsten voor het design en de bouw van de website. Voor ons beide een ‘nieuwe’ manier van werken, maar eentje die me enorm goed is bevallen. Kirsten is eerlijk en duidelijk in haar communicatie en heeft echt gevoel voor het visualiseren van de klantbehoefte, in welke branche dan ook. De klant is enorm tevreden, de website is goed vindbaar én (potentiële) klanten vinden binnen de site hun weg naar contact. Ik kijk uit naar meer mooie opdrachten samen!